На основу Решења Председника општине Инђија бр. 416-41/2024-II 16.08.2024. године                   

                                                                               и 
Одлуке Надзорног одбора Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, број 06-8/2024-2 од 21.08.2024. године, а у складу са чл. 17.ст. 3. ст.4. ст.5 и чл. 19. Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија („Службени лист општине Инђија", бр. 6/2015 и 21/19)

 

Јавно предузеће за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија расписује и објављује

ЈАВНИ ОГЛАС

ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ РАДИ ОТУЂЕЊА НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ИНЂИЈА

 

 

1.  Предмет отуђења: Катастарска парцела број 6805 површине 9ха 93ара 32м2 уписане у лист непокретности број 2292 к.о. Нови Сланкамен, намењене за спорт и рекреацију - изградњу стрелишта. Графички приказ парцелe је саставни део овог јавног огласа.

2.   Подаци из планске документације о грађевинском земљишту и објектима који се на њему могу градити дефинисани су Информацијом о локацији Општинске управе општине Инђија Одељења за урбанизам, комунално стамбене послове и заштиту животне средине бр. 35-2-122/2024-IV-02 од 28.03.2024. године. године, и то:

1)    Локација: Увидом у усвојени плански документ, План генералне регулације насеља Нови Сланкамен ("Сл. лист општине Инђија", бр. 6/19), утврђено је да се предметнa парцелa број 6805 К.О. Нови Сланкамен налази у границама грађевинског подручја насеља Нови Сланкамен у зони II - спорт и рекреација и насељско гробље.

2)     Намена земљишта: Према Плану генералне регулације насеља Нови Сланкамен ("Сл. лист општине Инђија", бр. 6/19) парцела 6805 К.О. Нови Сланкамен намењена је за СПОРТ и РЕКРЕАЦИЈУ.

НАПОМЕНА: Увидом у План, односно графички део плана, на листу бр. 4 - Планирано грађевинско подручје са претежном планираном наменом површина и заштићена непокретна културна добра на предметној катастарској парцели утврђено је да је евидентирано стрелиште.

3)    Врста и намена објеката:

 

ПРАВИЛА ГРАЂЕЊА ЗОНА III - СПОРТ И РЕКРЕАЦИЈА

 

Општа правила грађења                   

У циљу обезбеђивања реализације Плана неопходно је одредити урбанистичке критеријуме и услове за изградњу и реконструкцију свих планираних садржаја Плана.

Општа правила грађења су:

>            конструкција објеката мора бити прилагођена осцилацијама изазваним земљотресом јачине VII- VIII степен сеизмичког интензитета према Европској макросеизмичкој скали;

>            при пројектовању и изградњи неопходно је придржавати се одредби Закона о заштити од пожара („Спужбени гласник РС", бр. 111/09 и 20/15);

» Спроводити мере и услове заштите природних и радом створених вредносги животне средине у складу са Законом о заштити животне средине („Службени гласник РС", бр. 135/0436/09, и 36/09-др. закон, 72/09 - др.закон, 43/11-УС и 14/16/

» у складу са Правилником о техничким стандардима планирања, пројектовања и изградње објеката, којима се осигурава несметано кретање и приступ особама са инвалидитетом, деци и сгарим особама („Службени гласник РС", број 22/15), приликом планирања и пројектовања јавних саобраћајних и пешачких површина (тротоара, пешачких сгаза и прелаза, паркинга, стајалишта јавног превоза, прилаза објектима и сл.) неопходно је обезбедити услове за неометано кретање деце, старих, хендикепираних и инвалидних лица;

° пројектовање јавних саобраћајних и пешачких површина неопходно је вршити у складу са важећим законским и подзаконским актима, нормативима и стандардима из ове области;

» за потребе парцелације и препарцелације израђује се пројекат парцелације и препарцелације;

° уколико се у току радова наиђе на природно добро које је геолошко-палеонтолошког или минеролошко-петрографског порекпа (за које се може претпоставити да има својство природног споменика), извођач радова је дужан да о томе обавести Покрајински завод за заштиту природе и да предузме све мере како се природно добро не би оштетило до доласка овлашћеног лица;

>            За све евентуалне радове на обухваћеним објектима и локалитетима који подлежу мерама заштите на основу Закона о заштити природе („Службени гласник РС", бр. 36/09, 88/10, 91/10- исправка и 14/16) обавеза је власника-носиоца права коришћења да прибави дозволу надлежног Завода за заштиту природе;

>            За све што није дефинисано овим Планом примењиваће се Правилник о општим правилима за парцелацију, регулацију и изградњу („Службени гласник РС", број 22/15).

 

  

Спорт и рекреација                                                              

Ова правила се примењују на постојећи комплекс намењен спорту и рекреацији, који има туристички потенцијал - стрелиште, као и на планирани комплекс базена.

При изради Урбанистичког пројекта потребно је придржавати се правила која су прописана овим Планом за уређење спортско-рекреативних површина, као и прописа који конкретну област дефинишу.

За изградњу ових објеката потребно је придржавати се услова прописаних Правилником о условима за обављање спортских делатности („Службени гласник РС", број 63/13) и Правилником о ближим условима за обављање спортских активности и спортских делатности („Службени гласник РС", број 42/17).

Величина парцеле мора бити довољна да прими све планиране садржаје основне намене, као и пратеће садржаје, уз обезбеђење дозвољеног индекса заузетости, при чему комплекс намењен спорту и рекреацији може бити на једној или више парцела.

Постојећи комплекс је могуће реконструисати и изградити нове комплексе, са могућношћу изградње отворених, уређених простора, погодних за различите врсте спортских активности, са уређеним санитарним просторијама, потребним пратећим просторијама, уређеним површинама и садржајима за најмлађе и сл. Услови за уређење и изградњу су:

>            индекс заузетости парцеле макс. 30% (не урачунавају се отворени спортски терени);

>            озелењене површине мин. 40%. На једној парцели под објектима и површинама са чврстом подлогом (манипулативним површинама, платоима, пешачким стазама, спортским теренима, салетлама...) може бити највише 60% површине, док је обавезно да 40% површине парцеле буде под зеленилом.

Спратност објекта је од П (приземље) до максимално П+1+Пк (приземље+спрат+поткровље). Дозвољена је изградња подрумске, односно сутеренске етаже ако не постоје сметње геотехничке и хидротехничке природе.

У оквиру комплекса обезбедити довољан број паркинг места за очекиван број посетилаца и запослено особље, потребне сервисне саобраћајнице, као и прилазе возилима специјалне намене. Осим објеката и терена намењених спорту и рекреацији дозвољена је изградња и угоститељско-туристичких и пословних објеката.

У оквиру постојећих и планираних спортско-рекреативних површина зелене површине ће чинити значајан проценат комплекса. Комплекс озеленити парковским зеленилом у складу са просторним могућностима, с тим да учешће зеленила буде минимално 40%. Зелене површине у спортско- рекреативном комплексу треба да буду распоређене тако да створе сенку на јужним експозицијама. На местима окупљања посетилаца, применити парковска решења применом декоративних врста.

Сви комплекси намењени спорту и рекреацији морају бити одговарајуће комунално опремљени.

 

Општи услови и мере заштите животне средине и живота и здравља људи              

С обзиром да је анализом постојећег стања животне средине у насељу уочен мањи степен деградације природних ресурса, Планом су предвиђене мере и активности у циљу санације постојећег стања и даљег одрживог развоја насеља.

Заштита вода од загађења ће се обезбедити изградњом сепаратне канализационе мреже, пречишћавањем отпадних вода, односно забраном испуштања загађених вода и свих штетних материја у реципијенте и предузимањем других одговарајућих мера.

У погледу одвођења атмосферских вода, неопходно је извршити реконструкцију постојећих главних канала да би се створили бољи услови за прихватање атмосферских вода и снижавање подземних вода.

На подручју обухвата Плана нема евиденције о постројењима која подлежу Закону о интегрисаном спречавању и контроли загађивања животне средине. За постројења и активности која могу имати негативне утицаје на здравље људи, животну средину или материјална добра, наведеним Законом су дефинисане врсте активности и постројења,надзор и друга питања од значаја за спречавање и контролу загађивања животне средине, као и услови и поступак издавања интегрисане дозволе. Постројење у којем се обављају активности у којима је присутна или може бити присутна опасна материја у једнаким или већим количинама од прописаних (у даљем тексту: севесо постројење), регулисана су Законом о заштити животне средине и другим подзаконским актима, као техничка јединица унутар комплекса где се опасне материје производе, користе, складиште или се њима рукује.

 

3.   Подаци о степену комуналне опремљености:

Да би надлежни орган издао локацијске услове за парцеле у обухвату Плана које су предвиђене за изградњу, неопходно је да имају директан приступ јавној саобраћајној површини, као и могућност прикључења на водоводну и електроенергетску инфраструктуру.

Планом су дефинисани услови за прикључење грађевинске парцеле на насељску комуналну инфраструктуру: јавне саобраћајнице, водоводну и канализациону мрежу, електроенергетску мрежу, гасоводну мрежу и електронску комуникациону мрежу.

Поред тога, прикључци на јавну комуналну мрежу се обавезно изводе према техничким условима и уз прибављену сагласност предузећа надлежног за одређену комуналну инфраструктуру.

Степен комуналне опремљености грађевинског земљишта, који је потребан за издавање локацијских услова, дат је по наменама у обухвату Плана, за које се локацијски услови издају директном применом овог Плана.

 

  

Услови прикључења на инфраструктуру

Прикључење објекта на саобраћајну инфраструктуру - у складу са условима које издаје ЈП „Инђија пут" Инђија. Прикључење објекта на електроенергетску инфраструктуру - у улици извести подземним или надземним прикључним водом, са јавне нисконапонске мреже у улици. Сагласност за прикључење на јавну дистрибутивну мрежу затражити од ЕПС Дистрибуција, Електропривреда Србије, Огранак Електродистрибуција Рума. Прикључење објекта на водоводну и канализациону мрежу - у складу са условима које издаје ЈПК „Водовод и канализација" Инђија. Прикључење објекта на гасоводну мрежу - у складу са условима које издаје ЈП „Ингас" Инђија.

 

Енергетски захтеви за нове и постојеће објекте

При пројектовању примењивати одредбе Правилника о енергетској ефикасности зграда ("Службени гласник РС", бр. 61/2011 од 19.8.2011.) којим се ближе прописују енергетска својства и начин израчунавања топлотних својстава објеката високоградње, као и енергетски захтеви за нове и постојеће објекте.

 

Промена намене пољопривредног земљишта       

Увидом у Просторни план општине Инђија који је Скупштина општине Инђија донела 1985. године ("Сл. лист општина Срема", бр. 15/85), утврђено је да се катастарска парцела 6805 К.О. Нови Сланкамен налазила у границама грађевинског подручја насеља Нови Сланкамен, односно да је била у грађевинском подручју пре 15.07.1992. године.

У складу са чланом 88. став 6. Закона о планирању и изградњи ако је промена намене, односно врсте земљишта из пољопривредног у грађевинско извршена на основу закона, планског документа или одлуке надлежног органа до 15. јула 1992. године, односно до дана ступања на снагу Закона о пољопривредном земљишту ("Спужбени гласник РС", број 49/92), не плаћа се накнада за промену намене земљишта. без обзира што је као начин коришћења тог земљишта уписана њива, ливада, пашњак и друго.

 

4.   Назив и адреса органа коме се подноси пријава за учешће на јавном надметању: Учесник у јавном надметању своје учешће пријављује Комисији, путем Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, Улица Војводе Степе бр. 11/3, Инђија, најкасније 3 дана пре почетка јавног надметања.

5.   Документација која се мора приложити приликом подношења пријаве: Пријава за учешће на јавном надметању садржи:

1)  3а физичка лица: име и презиме, јединствени матични број грађана и адресу становања.

2)   3а предузетнике и правна лица: назив, односно пословно име, порески идентификациони број и седиште.

3)  Уз пријаву се доставља: доказ о уплаћеном депозиту, уредно овлашћење за заступање, фотокопија личне карте за физичка лица и решење о упису у Регистар привредних субјеката или други одговарајући регистар.

4)   Учесник у јавном надметању у пријави даје изјаву да прихвата све услове из јавног огласа.

6. Промена намене земљишта: Накнаду за извршену промену намене пољопривредног земљишта у грађевинско земљиште платиће лице које је прибавило грађевинско земљиште у својину, пре издавања грађевинске дозволе, у складу са законом којим се уређује пољопривредно земљиште.

7. Допринос за уређивање грађевинског земљишта: Плаћа лице коме се отуђује земљиште, а износ истог ће бити утврђен решењем о грађевинској дозволи, у складу са одлуком која регулише допринос за уређивање грађевинског земљишта.

8.  Почетни (најнижи) износ цене отуђења грађевинског земљишта: Почетна цена за отуђење утврђена је у висини тржишне вредности 1м2 грађевинског земљишта, на основу Записника о процени тржишне вредности непокретности, који је достављен од стране Министарства финансија Пореске управе Филијала Инђија, под бројем 212-464-08-0017/2024 од 22.03.2024. године, и износи 300,00 динара по м2 земљишта, односно 29.799.600,00 динара за укупну површину парцеле.

9.  Депозит за учешће у поступку јавног надметања: Депозит за учешће утврђује се у висини од 10% од почетног износа цене грађевинског земљишта које се отуђује, и износи 2.979.960,00 динара и уплаћује се на текући рачун број 325-9500600044764-06 са позивом на број 6805.

10.  Рок за повраћај депозита: Учесницима у јавном надметању који не понуде најповољнију цену за отуђење грађевинског земљишта, депозит за учешће ће бити враћен најкасније у року 5 дана од дана спроведеног јавног надметања.

11.  Обавештење о губитку права на повраћај депозита: Учесник који је понудио најповољнију цену, губи право на повраћај депозита, уколико не закључи Уговор о отуђењу, у року предвиђеном Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија („Службени лист општине Инђија", бр. 6/2015), односно у року од 30 дана од дана доношења Одлуке Председника општине Инђија о отуђењу предметног земљишта.

 

12.  Обавештење о невраћању депозита: Лицу које се пријавило за учешће на јавном надметању, а није приступило јавном надметању, неће се вратити депозит за учешће у јавном надметању.

13. Обавештење до ког датума и до колико сати се могу подносити пријаве: Пријаве за учешће на јавном надметању могу се подносити до 27.09.2024. године до 15:00 часова.

14. Рок и начин плаћања цене отуђења: Укупна цена отуђења може се платити једнократно, у року од 15 дана од дана закључења Уговора о отуђењу или у у више једнаких месечних рата, при чему се о плаћању до 12 месеци, инвеститор изјашњава, док о плаћању преко 12 месеци, као и одложеном плаћању, односно грејс периоду, на захтев инвеститора, одлучује Општинско веће.

15. У случају плаћања цене отуђења једнократно, купац има право на умањење цене за 10%. У случају плаћања цене отуђења на рате, купац је дужан да приликом закључења уговора достави један од инструмената обезбеђивања плаћања, у складу са Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија.

16. Рок за привођење земљишта намени: Рок за привођење земљишта намени је 3 године од дана закључења Уговора о отуђењу.

17. Обавештење о другим трошковима: Лице које је прибавило у својину грађевинско земљиште сноси трошкове потврђивања (солемнизације) уговора о отуђењу код јавног бележника, као и друге евентуалне трошкове проистекле из уговора.

18. Средство јавног информисања у којем се објављује јавни оглас: Овај јавни оглас се објављује у дневном листу „Дневник, на огласној табли Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, на огласној табли Општинске управе општине Инђија и на званичној интернет презентације општине Инђија и Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија.

19. Место, време и датум одржавања јавног надметања: Јавно надметање ће се одржати дана 30.09.2024. године(четвртак) у 10:00 часова у просторијама Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, у Инђији (објекат ,,TQ CITY"). Услови за спровођење поступка јавног надметања су испуњени кад јавном надметању приступи најмање један учесник, односно његов овлашћени заступник, и сматраће се успелим ако учесник понуди већу цену од почетног ( најнижег ) износа .

20.  Поступак јавног надметања и поступак закључења уговора о отуђењу земљишта спровешће се у складу са Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија. Записник о спроведеном поступку, са документацијом, доставља се Председнику општине у року од 8 дана од дана одржавања јавног надметања. Одлуку о отуђењу предметног земљишта доноси Председник општине Инђија, и иста се доставља свим учесницима у поступку јавног надметања. Уговор о отуђењу предметног земљишта, закључује се између лица коме се отуђује земљиште и Председника општине, односно лица опуномоћеног од стране Председника општине, у року од 30 дана од дана доношења Одлуке о отуђењу. Уговор о отуђењу закључиће се по претходно прибављеном мишљењу Општинског правобранилаштва. Уколико лице коме се грађевинско земљиште отуђује, у року од 30 дана од дана доношења Одлуке о отуђењу, не закључи Уговор о отуђењу, Председник општине, на предлог Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, доноси одлуку којом ће поништити Одлуку о отуђењу предметног земљишта. Ако лице које је прибавило грађевинско земљиште у својину не изврши уговорену обавезу плаћања утврђене цене грађевинског земљишта, уговор се једнострано раскида и Јавно предузећe за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија покреће поступак за поништај Одлуке о отуђењу. Учесник јавног надметања који сматра да је грађевинско земљиште отуђено, супротно одредбама Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС", бр. 72/2009, 81/2009 - испр., 64/2010 - одлука УС, 24/2011, 121/2012, 42/2013 - одлука УС, 50/2013 - одлука УС, 98/2013 - одлука УС, 132/2014 и 145/2014), те да му је на тај начин повређено право, може поднети надлежном суду тужбу за поништај уговора у року од 8 дана од дана сазнања за закључење уговора, а најкасније у року од 30 дана од дана закључења уговора.

21. Додатне информације: Сва ближа обавештења и информације у вези овог јавног огласа могу се добити у просторијама Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија Ј.П. Ул. Војводе Степе бр. 11, трећи спрат или на телефон бр. 022/215-00-15.

 

 

 

Председник Надзорног Одбора 
Слободан Милновић


Графички прилог погледајте ОВДЕ
indjija.rs

На основу Решења Председника општине Инђија бр. 46-28/2023-II 28.02.2024. године,

 

                                                                  и

 

Одлуке Надзорног одбора Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, број 06-3/2024-2 од  од 08.04.2024. године, а у складу са чл. 17.ст. 3. ст.4. ст.5 и чл. 19. Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија („Службени лист општине Инђија", бр. 6/2015)

 

Јавно предузеће за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија расписује и објављује

ЈАВНИ ОГЛАС

ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ РАДИ ОТУЂЕЊА НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ИНЂИЈА

 

 

1.   Предмет отуђења: Катастарска парцела број 1050/6 површине 602м2 уписана у лист непокретности број 620 К.О. Бешка.Графички приказ парцеле је саставни део овог јавног огласа.

 

2.   Подаци из планске документације о грађевинском земљишту и објектима који се на њему могу градити дефинисани су Информацијом о локацији Општинске управе општине Инђија, Одељења за урбанизам, комунално стамбене послове и заштиту животне средине 35-2-344/2023-IV- 02 од 13.10.2023 и то:

 

-  Локација: Увидом у План генералне регулације насеља Бешка ("Сл. лист општине Инђија", бр. 23/17, 11/19 и 13/22), утврђено је да се предметна парцела број 1050/6 К.О. Бешка налази у оквирима грађевинског подручја насеља Бешка, у зони становања.

 

- Намена земљишта: Према Плану генералне регулације насеља Бешка ("Сл. лист општине Инђија", бр. 23/17, 11/19 и 13/22) парцела 1050/6 К.О. Бешка намењена је за ПОРОДИЧНО становање.

                                   

Правила грађења - породично становање су следећа

 

Врста и намена објеката

                  Главни објекат:

Намена: стамбени, стамбено-пословни и пословно-стамбени објекат.

Врста: главни објекат може да се гради као слободностојећи, двојни, као објекат у прекинутом низу.

                  Други објекат:

Намена: стамбени, стамбено-пословни и пословни објекат.

                  Економски објекат:

Намена: сточне стаје, испусти за стоку, ђубришта, пољски клозети, пушнице, сушнице, кош, амбар, настрешница за машине и возила, магацини хране, објекти намењени исхрани стоке и други слични објекти неопходни за функционисање пољопривредног газдинства.

                  Помоћни објекат:

Намена: гараже, оставе, летње кухиње, водонепропусна бетонска септичка јама, бунар, ограда, трафо станица и сл. Оставе за огрев, гаража и летња кухиња могу се планирати и у саставу основног објекта или другог објекта на парцели.

Врста: објекат се гради као слободностојећи или као објекат у прекинутом низу.

 

Положај објеката на парцели у односу на регулацију и у односу на границе парцеле

Објекти се граде на грађевинској линији или унутар површине ограничене грађевинском линијом. Главни објекат се предњом фасадом поставља на грађевинску линију, која се најчешће поклапа са регулационом линијом или се објекат повлачи у дубину парцеле за највише 5,0м од регулационе линије. У изграђеним блоковима се удаљеносг грађевинске од регулационе линије утврђује на основу позиције већине изграђених објеката (преко 50%).

 

Главни објекат се на парцели гради уз границу парцеле претежно северне (односно западне) оријентације.

Изградња на парцели може се дозволити под следећим условима:

° основни габарит слободностојећег објекта (без испада) може да се дозволи на мин. 1,0м од границе парцеле претежно северне (односно западне) оријентације, односно, основни габарит са испадима не може прећи границу парцеле;

- основни габарит слободносгојећег објекта (без испада) може да се дозволи на мин. 3,0м од границе парцеле претежно јужне (односно источне) оријентације;

° основни габарит двојног објекта (без испада) може да се дозволи на мин. 4,0м од бочне границе парцеле;

° основни габарит објекта у прекинутом низу од границе парцеле претежно северне (односно западне) оријентације је 0,0м, а од границе парцеле претежно јужне (односно источне) оријентације је 4,0м (расгојање основног габарита без испада).

За објекте који имају индиректну везу са јавним путем (преко приватног пролаза), растојање од регулационе линије се утврђује локацијским условима, тако да буду испоштовани сви урбанистички параметри дати овим Планом.

 

У складу са уобичајеним месним приликама (очување традиционалне урбане матрице) дозвољено је изградњу нових објеката ускладити са постојећим стањем у предметном делу насеља (улице, блока).

 

Највећи дозвољени индекс заузетости

Максимални индекс заузетости грађевинске парцеле: 40%

 

Највећа дозвољена спратност

Дозвољена спратност главног објекта је максимално П+1+Пк.

Дозвољена спратност другог објекта је максимално П+1.

Дозвољена спратносг економског објекта је макс. П.

Дозвољена спратност помоћног објекта је макс. П.

 

Кота приземља објекта одређује се у односу на коту нивелете јавног или приступног пута, односно према коти заштитног тротоара објекта и то:

кота приземља нових објеката на равном терену не може бити нижа од коте нивелете јавног или приступног пута,

кота приземља може бити максимално 1,2м виша од коте нивелете јавног или присгупног пута, ако је кота приземља виша она се решава у оквиру габарита објекта,

кота приземља за послове, производне и складишне објекте максимално 0,2м виша од коте нивелете јавног или приступног пута; ако је кота приземља виша она се решава у оквиру габарита објекта,

високо приземље подразумева део објекта над сутереном, кота пода макс. 2,2м од планиране коте уличног тротоара,

висина назитка стамбене поткровне етаже износи највише 1,6м рачунајући од коте пода поткровне етаже до тачке прелома кровне косине.

За све врсте објеката дозвољена је изградња подрумске етаже, односно сутеренске етаже, ако не постоје сметње геотехничке и хидротехничке природе.

 

Услови за изградњу других објеката на истој грађевинској парцели

Удаљеност слободностојећег стамбеног објекта од других објеката, осим објеката у низу је минимално 4,0 пл (основни габарит са испадом).

На истој грађевинској парцели могућа је изградња и другог стамбеног објекта, односно стамбено- пословног, пословно-стамбеног или пословног, уколико то дозвољава величина парцеле (под условом да се могу задовољити овим Планом прописани урбанистички параметри).

Други, економски и помоћни објекти могу да се граде на међусобном размаку од 0,0м ако су задовољени санитарни, противпожарни и други технички услови, односно међусобни размак не може бити мањи од 4,0 м, ако други објекат има отворе са те стране, тј. међусобни размак не може бити мањи од половине висине вишег објекта.

Помоћни и економски објекат се граде у истој линији као и главни објекат (удаљеност од суседне парцеле). Ако се економски делови суседних парцела непосредно граниче, растојање нових економских објеката од границе парцеле не може бити мање од 1,0м. Економски објекат на парцели где је двојни објекат се гради на 0,0м од заједничке границе парцеле.

Уколико то ширина фронта парцеле дозвољава, уз поштовање свих осталих услова датих овим Планом, могућа је изградња помоћног објекта - гараже, као засебног објекта, на истој удаљености од регулационе линије (на грађевинској линији) као и припадајући главни објекат, уз услов да кровне равни гараже имају пад у сопствено двориште и да се врата гараже отварају око хоризонталне осовине или у унутрашњост гараже (уколико се гаража постави на регулационој линији).

Ако се у сутеренској етажи (уколико ако не постоје сметње геотехничке и хидротехничке природе) главног објекта планира и гаража, грађевинска линија се повлачи на 5,0м од регулационе линије.

Грађевинске парцеле могу се ограђивати живом зеленом оградом, зиданом оградом или транспарентном оградом висине у складу са уобичајеним месним приликама (очување традиционално урбане матрице). Ограда се поставља према катастарском плану и операту тако да елементи ограде буду на парцели која се ограђује. Начин градње ограда у погледу висине и избора материјала ускладити са претежним постојећим стањем у предметном делу насеља (улице, блока). Ограда, стубови ограде и капије постављају се на регулациону линију тако да елементи ограде буду на парцели која се ограђује. Капије на уличној огради се не могу отварати ван регулационе линије.

 

3.    Подаци о степену комуналне опремљености:

 

-          Саобраћајна инфраструктура: Повезивање предметне парцеле на јавну саобраћајну матрицу насеља Бешка планирано је изградњом колског прилаза на асфалтни коловоз у Улици Девет Југовића у насељу Бешка.

 

-          Електроенергетска инфраструктура: Прикључење објекта на електроенергетску мрежу планира се у складу са месним приликама насеља Бешка. Начин и услове прикључења на енергетску мрежу утврђује Електродистрибуција Рума.

 

-          Водовод и канализација: Прикључење објекта на водоводну и канализациону мрежу планира се у складу са месним приликама насеља Бешка а услове прикључења на исте утврђује надлежно ЈКП Водовод и Канализација из Инђије.

 

4.   Назив и адреса органа коме се подноси пријава за учешће на јавном надметању:

Поступак отуђења грађевинског земљишта спроводи Комисија за спровођење поступка отуђења, односно давања у закуп грађевинског земљишта у јавној својини. Учесник у јавном надметању своје учешће пријављује Комисији, путем Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, Улица Војводе Степе бр. 11/3, Инђија, најкасније 3 дана пре почетка јавног надметања.

 

5.   Документација која се мора приложити приликом подношења пријаве:

 

Пријава за учешће на јавном надметању садржи:

1)     3а физичка лица: име и презиме, јединствени матични број грађана и адресу становања.

2)     3а предузетнике и правна лица: назив, односно пословно име, порески идентификациони број и седиште.

3)    Уз пријаву се доставља: доказ о уплаћеном депозиту, уредно овлашћење за заступање, фотокопија личне карте за физичка лица и решење о упису у Регистар привредних субјеката или други одговарајући регистар.

4)     Учесник у јавном надметању у пријави даје изјаву да прихвата све услове из јавног огласа.

 

6.  Промена намене земљишта: Накнаду за извршену промену намене пољопривредног земљишта у грађевинско земљиште платиће лице које је прибавило грађевинско земљиште у својину, пре издавања грађевинске дозволе, у складу са законом којим се уређује пољопривредно земљиште.

 

7.  Допринос за уређивање грађевинског земљишта: Плаћа лице коме се отуђује земљиште, а износ истог ће бити утврђен решењем о грађевинској дозволи, у складу са одлуком која регулише допринос за уређивање грађевинског земљишта.

 

8.   Почетни (најнижи) износ цене отуђења грађевинског земљишта: Почетна цена за отуђење утврђена је у висини тржишне вредности 1м2 грађевинског земљишта, на основу Записника о процени тржишне вредности непокретности, који је достављен од стране Министарства финансија, Пореске управе, Групе за издвојене активности Инђија број 212-464-08-00069/2023 од 20.10.2023. године, и износи 400,00 динара по м2 земљишта односно 240.800,00 за укупну површину парцеле од 602м2.

 

9.            Депозит за учешће у поступку јавног надметања: Депозит за учешће утврђује се у висини  од 10% од почетног износа цене грађевинског земљишта које се отуђује, и износи 24.080,00 РСД и уплаћује се на текући рачун број 325-9500600044764-06 са позивом на број 1050/6.

 

Рок за повраћај депозита: Учесницима у јавном надметању који не понуде најповољнију цену за отуђење грађевинског земљишта, депозит за учешће ће бити враћен најкасније у року 5 дана од дана спроведеног јавног надметања.

 

10.  Обавештење о губитку права на повраћај депозита: Учесник који је понудио најповољнију цену, губи право на повраћај депозита, уколико не закључи Уговор о отуђењу, у року предвиђеном Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија („Службени лист општине Инђија", бр. 6/2015), односно у року од 30 дана од дана доношења Одлуке Председника општине Инђија о отуђењу предметног земљишта.

 

11.  Обавештење о невраћању депозита: Лицу које се пријавило за учешће на јавном надметању, а није приступило јавном надметању, неће се вратити депозит за учешће у јавном надметању.

 

12.  Обавештење до ког датума и до колико сати се могу подносити пријаве: Пријаве за учешће на јавном надметању могу се подносити до 10.05.2024. године до 15:00 часова.

 

13.  Рок и начин плаћања цене отуђења: Укупна цена отуђења може се платити једнократно, у року од 15 дана од дана закључења Уговора о отуђењу или у у више једнаких месечних рата, при чему се о плаћању до 12 месеци, инвеститор изјашњава, док о плаћању преко 12 месеци, као и одложеном плаћању, односно грејс периоду, на захтев инвеститора, одлучује Општинско веће.

 

14.  Рок за привођење земљишта намени: Рок за привођење земљишта намени је 3 године од дана закључења Уговора о отуђењу.

 

15.  Обавештење о другим трошковима: Лице које је прибавило у својину грађевинско земљиште сноси трошкове потврђивања (солемнизације) уговора о отуђењу код јавног бележника, као и друге евентуалне трошкове проистекле из уговора.

 

16.  Средство јавног информисања у којем се објављује јавни оглас: Овај јавни оглас се објављује у дневном листу „Дневник, на огласној табли Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, на огласној табли Општинске управе општине Инђија и на званичној интернет презентације општине Инђија и Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија.

 

17.  Место, време и датум одржавања јавног надметања: Јавно надметање ће се одржати дана 13.05.2024. године(понедељак) са почетком у 10:00 часова у просторијама Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, у Инђији (објекат ,,TQ CITY"). Услови за спровођење поступка јавног надметања су испуњени кад јавном надметању приступи најмање један учесник, односно његов овлашћени заступник, и сматраће се успелим ако учесник понуди већу цену од почетног (најнижег) износа.

 

18.   Поступак јавног надметања и поступак закључења уговора о отуђењу земљишта спровешће се у складу са Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија. Записник о спроведеном поступку, са документацијом, доставља се Председнику општине у року од 8 дана од дана одржавања јавног надметања. Одлуку о отуђењу предметног земљишта доноси Председник општине Инђија, и иста се доставља свим учесницима у поступку јавног надметања. Уговор о отуђењу предметног земљишта, закључује се између лица коме се отуђује земљиште и Председника општине, односно лица опуномоћеног од стране Председника општине, у року од 30 дана од дана доношења Одлуке о отуђењу. Уговор о отуђењу закључиће се по претходно прибављеном мишљењу Општинског правобранилаштва. Уколико лице коме се грађевинско земљиште отуђује, у року од 30 дана од дана доношења Одлуке о отуђењу, не закључи Уговор о отуђењу, Председник општине, на предлог Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, доноси одлуку којом ће поништити Одлуку о отуђењу предметног земљишта. Ако лице које је прибавило грађевинско земљиште у својину не изврши уговорену обавезу плаћања утврђене цене грађевинског земљишта, уговор се једнострано раскида и Јавно предузећe за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија покреће поступак за поништај Одлуке о отуђењу.

 

Учесник јавног надметања који сматра да је грађевинско земљиште отуђено, супротно одредбама Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС", бр. 72/2009, 81/2009 - испр., 64/2010 - одлука УС, 24/2011, 121/2012, 42/2013 - одлука УС, 50/2013 - одлука УС, 98/2013 - одлука УС, 132/2014 и 145/2014), те да му је на тај начин повређено право, може поднети надлежном суду тужбу за поништај уговора у року од 8 дана од дана сазнања за закључење уговора, а најкасније у року од 30 дана од дана закључења уговора.

 

 

19.   Додатне информације: Сва ближа обавештења и информације у вези овог јавног огласа могу се добити у просторијама Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија Ј.П. Ул. Војводе Степе бр. 11, трећи спрат или на телефон бр. 022/215-00-15.

 

 

 - ГРАФИЧКИ ПРИКАЗ БЕШКА

                                                                                                            

 

Председник НО

 

Слободан Милновић

12345678910...>>