На
основу Решења Председника општине Инђија бр. 46-22/2023-II
од 10.10.2023.
године
и
Одлуке
Надзорног одбора Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима
„Инђија пут“ Инђија, број 06-16/2023-4
од 25.10.2023. године, а у складу са чл. 17.ст. 3. ст.4. ст.5 и
чл. 19. Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија
(„Службени лист општине Инђија", бр. 6/2015 и 21/19)
Јавно
предузеће за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија расписује
и
објављује
ЈАВНИ
ОГЛАС
ЗА
ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ РАДИ ОТУЋЕЊА НЕИЗГРАЋЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ
ЗЕМЉИШТА
У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ИНЂИЈА
1. Предмет
отуђења: Неизграђено грађевинско земљиште у јавној својини општине Инђија,
и то парцеле број 5638 површине 07 ари 68м2 уписане у лист непокретности број
9309 к.о. Инђија. Графички приказ парцеле је саставни део овог јавног огласа.
НАПОМЕНА:
Парцела број 5638 к.о. Инђија према Плану генералне регулације насеља Инђија
(„Службени лист општина Срема“ бр. 14/06 и 30/11 и „Службени лист општине
Инђија“ бр. 18/19) нема остварен приступ јавној саобраћајној површини из плана
и иста се отуђује у циљу проширења суседних парцела.
2. Подаци из планске документације
о грађевинском земљишту и објектима који се на њему могу градити дефинисани су
Информацијом о локацији Општинске управе општине Инђија Одељења за урбанизам,
комунално стамбене послове и заштиту животне средине бр. 35-2-288/2020-1V -02 од
30.07.2020. године, и то:
1) Локација: Увидом у усвојени плански
документ, План генералне регулације насеља Инђија ("Сл. лист општина
Срема", бр. 14/06 и 30/11), констатовано је да сe парцела број 5638 к.о.
Инђија налази у границама грађевинског подручја насеља Инђија, у блоку број 3/1
који је намењен породичном становању и резиденцијалном становању.
2) Намена земљишта: Увидом у усвојени
плански документ, План генералне регулације насеља Инђија ("Сл. лист
општина Срема", бр. 14/06 и 30/11), констатовано је да се к.п. број 5638
к.о. Инђија налази у делу који је намењен породичном становању.
3) Правила градње:
Намена:
породично становање
Степен
изграђености: мах. 30%
Индекс
искоришћености: мах. 1,0
Спратност
објекта: мах. П+1+Пк (приземље + једна етажа + поткровље).
Услови за
образовање грађевинске парцеле у зони породичне стамбене изградње:
- за
слободностојећи објекат минимална ширина парцеле је 10,0 м (изузетно 9,5м),
минимална површина парцеле је 300,0 м2;
- за двојни
објекат минимална ширина парцеле је 16,0 м (2 х 8,0 м), минимална површина је
500,00 м2 (2 х 250,00 м2), а само у изузетним случајевима 400 м2 (2 х 200,00
м2);
- за објекат у прекинутом низу минимална
ширина парцеле је 12,0 м, минимална величина парцеле је 200,0 м2.
3. Подаци
о степену комуналне опремљености:
Саобраћајна
инфраструктура: Према Плану генералне регулације
насеља Инђија („Сл. лист општина Срема" број 14/06 и 30/11 и "Сл.
лист општине Инђија", бр. 18/19), предметна парцела 5638 К.О. Инђија нема остварен приступ јавној саобраћајној
површини из плана.
Електроенергетска
инфраструктура: Према месним приликама у Улици Новосадски
пут у Инђији. Начин и услове прикључења на енергетску мрежу утврђује ЕПС СРБИЈА
- Електродистрибуција Рума.
Водовод
и канализација: Према месним приликама у Улици Новосадски
пут у Инђији а начин и услове прикључења на исту утврђује ЈКП“ВОДОВОД И
КАНАЛИЗАЦИЈА“ Инђија.
4. Назив
и адреса органа коме се подноси пријава за учешће на јавном надметању:
Поступак отуђења
грађевинског земљишта спроводи Комисија за спровођење поступка отуђења, односно
давања у закуп грађевинског земљишта у јавној својини. Учесник у јавном
надметању своје учешће пријављује Комисији, путем Јавног предузећа за управљање
путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, Улица Војводе Степе бр. 11/3,
Инђија, најкасније 3 дана пре почетка јавног надметања.
5. Документација која се мора приложити
приликом подношења пријаве:
Пријава за
учешће на јавном надметању садржи:
1) За физичка лица: име и презиме,
јединствени матични број грађана и адресу становања.
2) За предузетнике и правна лица:назив,
односно пословно име, порески идентификациони број и седиште.
3) Уз пријаву се доставља: доказ о
уплаћеном депозиту, уредно овлашћење за заступање, фотокопија личне карте за
физичка лица и решење о упису у Регистар привредних субјеката или други
одговарајући регистар.
4) Учесник у јавном надметању у пријави
даје изјаву да прихвата све услове из јавног огласа.
6. Промена намене земљишта: Накнаду
за извршену промену намене пољопривредног земљишта у грађевинско земљиште платиће
лице које је прибавило грађевинско земљиште у својину, пре издавања грађевинске
дозволе, у складу са законом којим се уређује пољопривредно земљиште.
7. Допринос за уређивање грађевинског
земљишта: Плаћа лице коме се отуђује земљиште, а износ истог
ће бити утврђен решењем о грађевинској дозволи, у складу са одлуком која
регулише допринос за уређивање грађевинског земљишта.
8. Почетни (најнижи) износ цене отуђења
грађевинског земљишта: Почетна цена за отуђење утврђена је у
висини тржишне вредности 1 м2 грађевинског земљишта, на основу Записника о
процени тржишне вредности непокретности, који је достављен од стране
Министарства финансија Пореске управе Филијала Инђија, под бројем 212-464-08-0032/2023
од 13.04.2023. године, и износи 470,47
динара по м2 земљишта, односно 361.320,96
динара за укупну површину парцеле.
9. Депозит за учешће у поступку јавног
надметања: Депозит за учешће утврђује се у висини од 10% од
почетног износа цене грађевинског земљишта које се отуђује, и износи 36.133,00 динара и уплаћује се
на текући рачун број 325-9500600044764-06 са позивом на број 5638.
10. Рок за повраћај депозита: Учесницима
у јавном надметању који не понуде најповољнију цену за отуђење грађевинског
земљишта, депозит за учешће ће бити враћен најкасније у року 5 дана од дана
спроведеног јавног надметања.
11. Обавештење о губитку права на повраћај
депозита: Учесник који је понудио најповољнију цену, губи
право на повраћај депозита, уколико не закључи Уговор о отуђењу, у року
предвиђеном Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија
(„Службени лист општине Инђија", бр. 6/2015), односно у року од 30 дана од
дана доношења Одлуке Председника општине Инђија о отуђењу предметног земљишта.
12. Обавештење о невраћању депозита: Лицу
које се пријавило за учешће на јавном надметању, а није приступило јавном
надметању, неће се вратити депозит за учешће у јавном надметању.
13. Обавештење до ког датума и до колико сати
се могу подносити пријаве: Пријаве за учешће на јавном надметању могу се
подносити до 01.12.2023.
године до 15:00 часова.
14. Рок и начин плаћања цене отуђења:
Укупна цена отуђења може се платити једнократно, у року од 15 дана од дана
закључења Уговора о отуђењу.
15. Рок за привођење земљишта намени: Рок
за привођење земљишта намени је 3 године од дана закључења Уговора о отуђењу.
16. Обавештење о другим трошковима:
Лице које је прибавило у својину грађевинско земљиште сноси трошкове
потврђивања (солемнизације) уговора о отуђењу код јавног бележника, као и друге
евентуалне трошкове проистекле из уговора.
17. Средство јавног информисања у којем се
објављује јавни оглас: Овај јавни оглас се објављује у дневном
листу „Дневник, на огласној табли Јавног предузећа за управљање путевима и
паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, на огласној табли Општинске управе општине
Инђија и на званичној интернет презентације општине Инђија и Јавног предузећа
за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија.
18. Место, време и датум одржавања јавног
надметања: Јавно надметање ће се одржати дана 04.12.2023. године(понедељак) у 10:00
часова у просторијама Јавног предузећа за управљање
путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, у Инђији (објекат ,,Т()
С1ТУ"). Услови за спровођење поступка јавног надметања су испуњени кад
јавном надметању приступи најмање један учесник, односно његов овлашћени
заступник, и сматраће се успелим ако учесник понуди већу цену од почетног (
најнижег ) износа.
19. Поступак јавног надметања и поступак
закључења уговора о отуђењу земљишта спровешће се у
складу са Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија.
Записник о спроведеном поступку, са документацијом, доставља се Председнику
општине у року од 8 дана од дана одржавања јавног надметања. Одлуку о отуђењу
предметног земљишта доноси Председник општине Инђија, и иста се доставља свим
учесницима у поступку јавног надметања. Уговор о отуђењу предметног земљишта,
закључује се између лица коме се отуђује земљиште и Председника општине,
односно лица опуномоћеног од стране Председника општине, у року од 30 дана од
дана доношења Одлуке о отуђењу. Уговор о отуђењу закључиће се по претходно
прибављеном мишљењу Општинског правобранилаштва. Уколико лице коме се
грађевинско земљиште отуђује, у року од 30 дана од дана доношења Одлуке о
отуђењу, не закључи Уговор о отуђењу, Председник општине, на предлог Јавног
предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, доноси
одлуку којом ће поништити Одлуку о отуђењу предметног земљишта. Ако лице које
је прибавило грађевинско земљиште у својину не изврши уговорену обавезу плаћања
утврђене цене грађевинског земљишта, уговор се једнострано раскида и Јавно
предузеће за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија покреће
поступак за поништај Одлуке о отуђењу. Учесник јавног надметања који сматра да
је грађевинско земљиште отуђено, супротно одредбама Закона о планирању и
изградњи („Службени гласник РС", бр. 72/2009, 81/2009 - испр., 64/2010
-одлукаУС, 24/2011, 121/2012, 42/2013 - одлукаУС, 50/2013 - одлука УС, 98/2013
- одлука УС, 132/2014 и 145/2014), те да му је на тај начин повређено право, може
поднети надлежном суду тужбу за поништај уговора у року од 8 дана од дана
сазнања за закључење уговора, а најкасније у року од 30 дана од дана закључења
уговора.
20. Додатне информације: Сва
ближа обавештења и информације у вези овог јавног огласа могу се добити у
просторијама Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија
пут“ Инђија
- ПРИЛОГ
Председник Надзорног одбора,
Слободан
Милновић
На
основу Решења Председника општине Инђија бр. 464-13/2021-II oд 28.12.2021. године
и
Одлуке Надзорног
одбора Јавног
предузећа за управљање путевима и паркиралиштима
„Инђија пут“ Инђија, број 06-13/2023-2 од 27.09.2023. године, а у складу са чл. 17.ст. 3.
ст.4. ст.5 и чл. 19. Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини општине
Инђија („Службени лист општине Инђија", бр. 6/2015 и 21/19)
Јавно предузеће за управљање путевима и
паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија расписује и објављује
ЈАВНИ
ОГЛАС
ЗА
ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ РАДИ ОТУЂЕЊА НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ
СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ИНЂИЈА
1. Предмет
отуђења: Неизграђено грађевинско земљиште у јавној својини
општине Инђија, и то катастарска парцела број 4040/172 површине 1402м2 уписане у лист непокретности број 8968 к.о.
Инђија, која се налази у границама грађевинског подручја насеља Инђија, у
блоку број 21 који је намењен породичном становању и централним садржајима и у
деловима уређеним парковским површинама, а која је намењена за комплекс верског
објекта, ради проширења постојећих суседних грађевинских парцела, а у циљу
привођења земљишта намени. Графички приказ парцеле је саставни део
овог јавног огласа.
2. Подаци
из планске документације о
грађевинском земљишту и објектима који се на њему могу градити
дефинисани су Информацијом о локацији издатој од стране Општинске управе општине Инђија - Одељење
за урбанизам,комунално-стамбене послове и заштиту животне средине, под бројем 35-2-550/2021-IV-02 од 08.10.2021.
године, и то:
2.1 Локација:
Увидом
у усвојени плански документ, План Генералне регулације насеља Инђија(„Сл. лист општина Срема"
број 14/06 и 30/11 и "Сл. лист општине Инђија", бр. 18/19 и 9/21),
констатовано је да се предметна парцела број 4040/172 К.О. Инђија налази у
границама грађевинског подручја насеља Инђија, у блоку број 21 који је намењен
породичном становању и централним садржајима и у деловима уређеним парковским
површинама,
2.2 Намена
земљишта: Катастарска
парцела 4040/172 К.О. Инђија намењена је за верски комплекс.
2.3 Врста
и намена објеката: Верски објекат.
3. Подаци
о степену комуналне опремљености:
-
Саобраћајна инфраструктура: Катастарска парцела 4040/172 К.О. Инђија према месним приликама насеља Инђија остварује
са северне стране излаз на Улицу Војвођанских бригада а са југозападне стране
излаз на Церску улицу. У обе улице постоје изграђене саобраћајнице са
савременим асфалтним коловозом.
-
Електроенергетска инфраструктура: Према месним приликама насеља Инђија у Улици
Војвођанских бригада и Улици Церској као и према условима комуналне
опремљености парцеле на којој се налази
главни верски објекат.
Начин и услове прикључења на енергетску мрежу
утврђује ЕПС СРБИЈА - Електродистрибуција Рума.
-
Водовод и канализација: Према месним приликама насеља Инђија у Улици
Војвођанских бригада и Улици Церској као и према условима комуналне
опремљености парцеле на којој се налази
главни верски објекат а
начин и услове прикључења на исту утврђује ЈКП“Водовод и Канализација“ Инђија.
4. Назив
и адреса органа коме се подноси пријава за учешће на јавном надметању:
Поступак отуђења грађевинског земљишта
спроводи Комисија за спровођење поступка отуђења, односно давања у закуп
грађевинског земљишта у јавној својини. Учесник у јавном надметању своје учешће
пријављује Комисији, путем Јавног предузећа за управљање путевима и
паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, Улица Војводе
Степе бр. 11/3, Инђија, најкасније 3 дана пре почетка јавног надметања.
5. Документација
која се мора приложити приликом подношења пријаве:
Пријава за учешће на јавном надметању
садржи:
1) 3а физичка лица: име
и презиме, јединствени матични број грађана и адресу становања.
2) 3а предузетнике и правна лица: назив,
односно пословно име, порески идентификациони
број и седиште.
3) Уз пријаву се доставља:
доказ о уплаћеном депозиту, уредно овлашћење за заступање, фотокопија личне
карте за физичка лица и решење о упису у Регистар привредних субјеката или
други одговарајући регистар.
4)
Учесник у јавном надметању у пријави
даје изјаву да прихвата све услове из јавног
огласа.
6. Промена
намене земљишта: Накнаду за извршену промену намене пољопривредног
земљишта у грађевинско земљиште платиће лице које је прибавило грађевинско
земљиште у својину, пре издавања грађевинске дозволе, у складу са законом којим
се уређује пољопривредно земљиште.
7. Допринос
за уређивање грађевинског земљишта: Плаћа лице коме се отуђује
земљиште, а износ истог ће бити утврђен решењем о грађевинској дозволи, у
складу са одлуком која регулише допринос за уређивање грађевинског земљишта.
8. Почетни
(најнижи) износ цене отуђења грађевинског земљишта: Почетна цена
за отуђење утврђена је у висини тржишне вредности 1м2 грађевинског земљишта, на
основу Записника о процени тржишне вредности непокретности, који је достављен
од стране Министарства финансија Пореске управе Филијала Инђија, под бројем 212-464-08-0070/2021
од 07.12.2021. године,
и износи 2.160,00
динара по м2 земљишта, односно 3.028.320,00 динара за
укупну површину парцеле.
9. Депозит
за учешће у поступку јавног надметања: Депозит за
учешће утврђује се у висини од 10% од почетног износа цене грађевинског
земљишта које се отуђује, и износи 302.832,00 динара и
уплаћује се на текући рачун број 325-9500600044764-06 са позивом на број 4040-172.
10. Рок
за повраћај депозита: Учесницима у јавном надметању који не
понуде најповољнију цену за отуђење грађевинског земљишта, депозит за учешће ће
бити враћен најкасније у року 5 дана од дана спроведеног јавног надметања.
11. Обавештење
о губитку права на повраћај депозита: Учесник који
је понудио најповољнију цену, губи право на повраћај депозита, уколико не
закључи Уговор о отуђењу, у року предвиђеном Одлуком о грађевинском земљишту у
јавној својини општине Инђија („Службени лист општине Инђија", бр.
6/2015), односно у року од 30 дана од дана доношења Одлуке Председника општине
Инђија о отуђењу предметног земљишта.
12. Обавештење
о невраћању депозита: Лицу које се пријавило за учешће на
јавном надметању, а није приступило јавном надметању, неће се вратити депозит
за учешће у јавном надметању.
13. Обавештење
до ког датума и до колико сати се могу подносити пријаве:
Пријаве за учешће на јавном надметању могу се подносити до 03.11.2023.
године до 15:00 часова.
14. Рок
и начин плаћања цене отуђења: Лице коме се грађевинско земљиште отуђује дужно је да плати укупну цену у року од 15
дана од дана закључења Уговора о отуђењу грађевинског земљишта у складу са одредбама Одлуке о
грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија („Службени лист општине
Инђија", бр. 6/2015 и 21/19).
15. Рок
за привођење земљишта намени: Рок за привођење земљишта намени је 3
године од дана закључења Уговора о отуђењу.
16. Обавештење
о другим трошковима: Лице које је прибавило у својину
грађевинско земљиште сноси трошкове потврђивања (солемнизације) уговора о
отуђењу код јавног бележника, као и друге евентуалне трошкове проистекле из
уговора.
17. Средство
јавног информисања у којем се објављује јавни оглас: Овај јавни
оглас се објављује у дневном листу „Дневник, на огласној табли Јавног предузећа
за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, на огласној табли
Општинске управе општине Инђија и на званичној интернет презентације општине
Инђија и Јавног предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија.
18. Место,
време и датум одржавања јавног надметања: Јавно
надметање ће се одржати дана 06.11.2023. године(четвртак) у 10:00 часова у просторијама Јавног предузећа за управљање путевима и
паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, у Инђији (објекат ,,TQ CITY"). Услови
за спровођење поступка јавног надметања су испуњени кад јавном надметању
приступи најмање један учесник, односно његов овлашћени заступник, и сматраће
се успелим ако учесник понуди већу цену од почетног ( најнижег ) износа.
19. Поступак
јавног надметања и поступак закључења уговора о отуђењу земљиштаспровешће се у
складу са Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија.
Записник о спроведеном поступку, са документацијом, доставља се Председнику
општине у року од 8 дана од дана одржавања јавног надметања, ради доношења одлуке о отуђењу. Уколико се утврде неправилности у спровођењу
поступка јавног надметања Председник општине ће поништити одлуку о расписивању
јавног огласа. Одлуку о отуђењу предметног земљишта доноси Председник
општине Инђија, и иста се доставља свим учесницима у поступку јавног надметања.
Уговор о отуђењу предметног земљишта, закључује се између лица коме се отуђује
земљиште и Председника општине, односно лица опуномоћеног од стране Председника
општине, у року од 30 дана од дана доношења Одлуке о отуђењу. Уговор о отуђењу
закључиће се по претходно прибављеном мишљењу Општинског правобранилаштва,
којем органу се доставља документација која се односи на отуђење предметног земљишта (јавни оглас, извод из листа непокретности за предметну парцелу,
информација о локацији, акт о процени тржишне вредности, записник са јавног
надметања, одлуку о отуђењу, односно давању у закуп, нацрт уговора о отуђењу,
односно давању у закуп грађевинског земљишта, а по захтеву Општинског
правобранилаштва и другу потребну документацију). Уколико
лице коме се грађевинско земљиште отуђује, у року од 30 дана од дана доношења
Одлуке о отуђењу, не закључи Уговор о отуђењу, Председник општине, на предлог Јавног
предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, доноси
одлуку којом ће поништити Одлуку о отуђењу предметног земљишта. Ако лице које
је прибавило грађевинско земљиште у својину не изврши уговорену обавезу плаћања
утврђене цене грађевинског земљишта, уговор се једнострано раскида и Јавно
предузећe за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија покреће
поступак за поништај Одлуке о отуђењу. Учесник јавног надметања који сматра да
је грађевинско земљиште отуђено, супротно одредбама Закона о планирању и
изградњи, те да му је на тај начин повређено право, може поднети надлежном суду
тужбу за поништај уговора у року од 8 дана од дана сазнања за закључење
уговора, а најкасније у року од 30 дана од дана закључења уговора.
20. Додатне
информације: Сва ближа обавештења и информације у вези овог
јавног огласа могу се добити у просторијама
Јавног
предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија Ј.П. Ул.
Војводе Степе бр. 11, трећи спрат или на телефон бр. 022/215-00-15.
- ГРАФИЧКИ ПРИЛОГ
Председник
Надзорног Одбора
Слободан
Милновић
На основу Решења
Председника општине Инђија бр. 46-24/2023 oд 20.09.2023. године
и
Одлуке Надзорног одбора Јавног предузећа
за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, број 06-13/2023-4 од
27.09.2023. године, а у складу са чл. 17.ст. 3. ст.4. ст.5 и чл. 19. Одлуке о
грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија („Службени лист општине
Инђија", бр. 6/2015 и 21/19)
Јавно предузеће за управљање путевима и
паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија расписује и објављује
ЈАВНИ
ОГЛАС
ЗА
ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ РАДИ ОТУЂЕЊА НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ
СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ИНЂИЈА
1. Предмет
отуђења: Неизграђено грађевинско земљиште у јавној својини
општине Инђија, и то катастарска парцела бр. 6010/10
К.О. Инђија, укупне површине од 2ха 29а 27м2, уписане код
РГЗ СКН Инђија у лист непокретности бр. 8913
К.О. Инђија 2. Графички приказ парцеле је саставни
део овог јавног огласа.
2.
Подаци из
планске документације о грађевинском
земљишту и објектима који се на њему могу градити дефинисани
су Информацијом о локацији Општинске
управе општине Инђија Одељења за урбанизам, комунално стамбене послове и
заштиту животне средине бр. 35-2-260/2023-1V-02 од 20.07.2023. године, и то:
1) Локација:
Увидом
у усвојени плански документ, Просторни план општине Инђија („Сл. лист општине
Инђија" број 7/12),
утврђено је да се предметна парцела број 6010/10 КО Инђија налази у границама
грађевинског земљишта ван граница грађевинског подручја насеља, у оквиру
планиране радне зоне - површине на територији општине Инђија - локација 15.
2)
Намена земљишта:
За
утврђивање правила уређења и грађења за простор локације 15 урађен је План
детаљне регулације радне зоне - дела локације 15 у К.О. Инђија („Сл. лист
општине Инђија" број 16/13). Увидом у наведени План детаљне регулације
утврђено је да се парцела 6010/10 К.О. Инђија налази у зони рада.
3) Врста
и намена објеката: Зона рада - У оквиру грађевинске парцеле
у радној зони дозвољена је изградња: пословних, производних и складишних
објеката, као и изградња у комбинацијама: пословно-производни објекат,
пословно-складишни објекат, производно-складишни објекат или пословно-производно-складишни
објекат. Објекти се могу градити као слободностојећи или објекти у низу, а све
у зависности од техничко-технолошког процеса производње и задовољавања
прописаних услова заштите. Уз главне објекте на грађевинској парцели у радној
зони дозвољена је изградња помоћних објеката: оставе, типске трансформаторске
станице, ограде, буна ра,
водонепропусне бетонске септичке јаме (као прелазно решење) и сл.
4) Индекс
заузетости и индекс изграђености грађевинске парцеле
Максималан дозвољен индекс изграђености на
грађевинској парцели у радној зони са платоима и саобраћајницама је 2,1.
Максималан дозвољен степен заузетости грађевинске парцеле, са платоима и
саобраћајницама, је 70%. Неопходно је обезбедити минимално 30% уређених
зелених површина.
5) Највећа
дозвољена спратност и висина објекта:
У
зависности од намене објеката произилази и њихова спратност. Објекти су
спратности:
пословни:
макс. П+1+Пк (приземље+једна етажа+поткровље),
У
изузетним случајевима дозвољава се и већа спратност кад пословни објекти
представљају просторне репере већих комплекса.
производни:
П (приземље), П+1 (приземље+једна етажа), евентуално и више ако то захтева
технолошки процес производње,
складишни:
макс. П+Пк (приземље+поткровље), евентуално и више ако то захтева технолошки
процес производње. Изградња
помоћног објекта - оставе, дозвољена је макс. спратности П (приземље).
За све врсте објеката дозвољена је изградња
подрумске/сутеренске етаже, ако не постоје сметње геотехничке и хидротехничке природе.
3.
Подаци
о степену комуналне опремљености:
-
Саобраћајна
инфраструктура: Повезивање предметне парцеле 6010/10 КО Инђија на саобраћајну
инфраструктуру остварује се директном
везом на новоизграђену савремену индустријску саобраћајницу.
-
Електроенергетска
инфраструктура: За
трајно напајање будућих пословно-производних објеката у радној зони Локација 15 могуће је преко постојеће 20 kV кабловске мреже
обезбедити до 2МVA једновремене максималне снаге. Напајање нових ТС у оквиру
комплекса Локацији 15
вршити полагањем 20 KV кабловског вода из слободне ћелије ВН постројења у
постојећој МБТС 20/0.4 KV "ИТ ПАРК", односно изградњом новог Вн вода до парцеле потрошача на којој ће
се изградити МБТС са Вн блоком(улаз-излаз). Начин и услове
прикључења на енергетску мрежу утврђује Електродистрибуција Рума.
-
Водовод
и канализација: У коридору новоизграђене саобраћајнице преко које предметна парцела остварује
везу са саобраћајном инфраструктуром, изграђена је водоводна дистрибутивна
мрежа. Прикључење на изграђену комуналну
инфраструктуру као и евентуалну доградњу
исте инвеститор ће извршити према условима и мерама надлежних комуналних јавних
предузећа.
4. Назив и адреса органа коме се подноси
пријава за учешће на јавном надметању:
Поступак
отуђења грађевинског земљишта спроводи Комисија за спровођење поступка отуђења,
односно давања у закуп грађевинског земљишта у јавној својини. Учесник у јавном
надметању своје учешће пријављује Комисији, путем Јавног предузећа за управљање
путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, Улица Војводе
Степе бр. 11/3, Инђија, најкасније 3 дана пре почетка јавног надметања.
5. Документација која се мора приложити
приликом подношења пријаве:
Пријава
за учешће на јавном надметању садржи:
1) 3а физичка лица: име
и презиме, јединствени матични број грађана и адресу становања.
2)
3а
предузетнике и правна лица:назив, односно пословно име, порески идентификациони број и седиште.
3) Уз пријаву се доставља:
доказ о уплаћеном депозиту, уредно овлашћење за заступање, фотокопија личне
карте за физичка лица и решење о упису у Регистар привредних субјеката или
други одговарајући регистар.
4)
Учесник у јавном надметању у пријави
даје изјаву да прихвата све услове из јавног
огласа.
6. Промена намене земљишта:
Накнаду за извршену промену намене пољопривредног земљишта у грађевинско
земљиште платиће лице које је прибавило грађевинско земљиште у својину, пре
издавања грађевинске дозволе, у складу са законом којим се уређује
пољопривредно земљиште.
7. Допринос за уређивање грађевинског
земљишта:
Плаћа лице коме се отуђује земљиште, а износ истог ће бити утврђен решењем о
грађевинској дозволи, у складу са одлуком која регулише допринос за уређивање
грађевинског земљишта.
8. Почетни (најнижи) износ цене отуђења
грађевинског земљишта: Почетна цена за отуђење утврђена је у
висини тржишне вредности 1м2 грађевинског земљишта, на основу Записника о
процени тржишне вредности непокретности, који је достављен од стране
Министарства финансија Пореске управе Филијала Инђија, под бројем 212-464-08-00049/2023
од 03.08.2023. године, и износи 863,56 динара по м2 земљишта, односно 19.798.840,12 динара за целу површину парцеле.
9. Депозит за учешће у поступку јавног
надметања:
Депозит за учешће утврђује се у висини од 10% од почетног износа цене
грађевинског земљишта које се отуђује, и износи 1.979.885,00 динара и уплаћује се на текући рачун број 325-9500600044764-06 са позивом
на број 6010-10.
10. Рок за повраћај депозита: Учесницима
у јавном надметању који не понуде најповољнију цену за отуђење грађевинског
земљишта, депозит за учешће ће бити враћен најкасније у року 5 дана од дана
спроведеног јавног надметања.
11. Обавештење о губитку права на повраћај
депозита:
Учесник који је понудио најповољнију цену, губи право на повраћај депозита,
уколико не закључи Уговор о отуђењу, у року предвиђеном Одлуком о грађевинском
земљишту у јавној својини општине Инђија („Службени лист општине Инђија",
бр. 6/2015), односно у року од 30 дана од дана доношења Одлуке Председника
општине Инђија о отуђењу предметног земљишта.
12. Обавештење о невраћању депозита:
Лицу које се пријавило за учешће на јавном надметању, а није приступило јавном
надметању, неће се вратити депозит за учешће у јавном надметању.
13. Обавештење до ког датума и до колико
сати се могу подносити пријаве: Пријаве за учешће на јавном
надметању могу се подносити до 03.11.2023. године до 15:00 часова.
14. Рок и начин плаћања цене отуђења:
Укупна цена отуђења може се платити једнократно, у року од 15 дана од дана
закључења Уговора о отуђењу или у у више једнаких месечних рата, при чему се о плаћању до 12
месеци, инвеститор изјашњава, док о плаћању преко 12 месеци, као и одложеном
плаћању, односно грејс периоду, на захтев инвеститора, одлучује Општинско веће.
У случају плаћања цене отуђења једнократно, купац
има право на умањење цене за 10%.
У случају плаћања цене отуђења на рате, купац је
дужан да приликом закључења уговора достави један од инструмената обезбеђивања
плаћања, у складу са Одлуком о грађевинском земљишту у јавној својини општине
Инђија.
15. Рок за привођење земљишта намени: Рок
за привођење земљишта намени је 3 године од дана закључења Уговора о отуђењу.
16. Обавештење о другим трошковима:
Лице које је прибавило у својину грађевинско земљиште сноси трошкове
потврђивања (солемнизације) уговора о отуђењу код јавног бележника, као и друге
евентуалне трошкове проистекле из уговора.
17. Средство јавног информисања у којем се
објављује јавни оглас: Овај јавни оглас се објављује у
дневном листу „Дневник, на огласној табли Јавног предузећа за управљање
путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, на огласној табли Општинске
управе општине Инђија и на званичној интернет презентације општине Инђија и Јавног
предузећа за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија.
18. Место, време и датум одржавања јавног
надметања:
Јавно надметање ће се одржати дана 06.11.2023. године(понедељак) у 10:30 часова у просторијама Јавног предузећа за управљање путевима и
паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, у Инђији (објекат ,,TQ CITY"). Услови
за спровођење поступка јавног надметања су испуњени кад јавном надметању
приступи најмање један учесник, односно његов овлашћени заступник, и сматраће
се успелим ако учесник понуди већу цену од почетног ( најнижег ) износа .
19. Поступак јавног надметања и поступак
закључења уговора о отуђењу земљиштаспровешће се у складу са Одлуком
о грађевинском земљишту у јавној својини општине Инђија. Записник о спроведеном
поступку, са документацијом, доставља се Председнику општине у року од 8 дана
од дана одржавања јавног надметања. Одлуку о отуђењу предметног земљишта доноси
Председник општине Инђија, и иста се доставља свим учесницима у поступку јавног
надметања. Уговор о отуђењу предметног земљишта, закључује се између лица коме
се отуђује земљиште и Председника општине, односно лица опуномоћеног од стране
Председника општине, у року од 30 дана од дана доношења Одлуке о отуђењу.
Уговор о отуђењу закључиће се по претходно прибављеном мишљењу Општинског
правобранилаштва. Уколико лице коме се грађевинско земљиште отуђује, у року од
30 дана од дана доношења Одлуке о отуђењу, не закључи Уговор о отуђењу,
Председник општине, на предлог Јавног предузећа за управљање путевима и
паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија, доноси одлуку којом ће поништити Одлуку о
отуђењу предметног земљишта. Ако лице које је прибавило грађевинско земљиште у
својину не изврши уговорену обавезу плаћања утврђене цене грађевинског
земљишта, уговор се једнострано раскида и Јавно предузећe за управљање путевима
и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија покреће поступак за поништај Одлуке о
отуђењу. Учесник јавног надметања који сматра да је грађевинско земљиште
отуђено, супротно одредбама Закона о планирању и изградњи („Службени гласник
РС", бр. 72/2009, 81/2009 - испр., 64/2010 - одлука УС, 24/2011, 121/2012,
42/2013 - одлука УС, 50/2013 - одлука УС, 98/2013 - одлука УС, 132/2014 и
145/2014), те да му је на тај начин повређено право, може поднети надлежном
суду тужбу за поништај уговора у року од 8 дана од дана сазнања за закључење
уговора, а најкасније у року од 30 дана од дана закључења уговора.
20.Додатне информације: Сва
ближа обавештења и информације у вези овог јавног огласа могу се добити у просторијама Јавног предузећа
за управљање путевима и паркиралиштима „Инђија пут“ Инђија Ј.П. Ул. Војводе
Степе бр. 11, трећи спрат или на телефон бр. 022/215-00-15.
- ЛОКАЦИЈА
Председник Надзорног Одбора
|
Слободан Милновић
|