Поља обележена звездицом (*) су обавезна

list Врста захтева (*)

list Име

list Презиме

list Начин обавештавања (*)

list Фиксни телефон (*)

list Мејл адреса

list Мобилни телефон

list Текст (*)
 
Дозвољени формати слика су .jpg, .jpeg, .bmp, .gif, .png
list Слика 1

list Слика 2

list Слика 3

list Слика 4

list Слика 5


Молимо Вас да не злоупотребљавате ове податке. Свака злоупотреба подлеже законским санкцијама!

Како функционише Систем 48?

Систем 48 download (914mb)

За решавање Ваших проблема сада је довољан један једини телефонски позив, СМС порука или приступ интернету и ово порталу. Цео систем је осмишљен да би Вама био на услузи и као такав Вам стоји на располагању 24 сата дневно.

  • По цени локалног разговора можете пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
  • У најкраћем року дежурне службе јавних предузећа излазе на терен
  • У рок од 48 сати ћете добити одговор о статусу решавања вашег проблема

Развој СИСТЕМа 48 поспешује позицију наше локалне самоуправе и тиме нас ставља далеко испред осталих општина што ће нам омогућити привлачење инвестиција и отварање нових радних места.

СИСТЕМ 48 представља јединствен информациони суистем у Европи којим се у року од само 48 сати решавају проблеми грађана. Служи за боље управљање оптином и квалитетнијом контролом јавних предузећа.

Обједињујући рад свих јавних предузећа у општини Систем 48 омогућава решавање проблема и захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован искључиво на техничким подацима и чињеницама.

Систем је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблем из домена комуналних предузећа.

Општина Инђија, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, је успоставила рад Кол центра. Референту који брине о свим примедбама или похвалама служби које су у саставу општине и јавних предузећа чији је оснивач општина можете се обратити на следећи начин:

  • лично (доласком грађана на шалтер бр. 17 у згради општине)
  • телефоном на број 022/555-588 на који се у току рада јавља референт, а у осталом времену можете оставити поруку коју ће забележити говорни апарат
  • путем СМС поруке на телефон број 065/5555-880
  • преко портала општине Инђија који се налази на овој страни
  • Вибер апликацијом на телефон број 065/5555-880

Ако желите да Вас референт информише о статусу поднетог захтева, оставите податке како би референт могао да Вам одговори (Телефон или/и СМС или/и е-маил) Ако нисте сигурни које је врсте Ваш захтев, изаберите "НЕКИ ДРУГИ ЗАХТЕВ" са дна листе захтева.