Систем 48 download
(914mb)
За решавање Ваших проблема сада је довољан један једини телефонски позив, СМС
порука или приступ интернету и ово порталу. Цео систем је осмишљен да би Вама
био на услузи и као такав Вам стоји на располагању 24 сата дневно.
- По цени локалног разговора можете пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
- У најкраћем року дежурне службе јавних предузећа излазе на терен
- У рок од 48 сати ћете добити одговор о статусу решавања вашег проблема
Развој СИСТЕМа 48 поспешује позицију наше локалне самоуправе и тиме нас ставља
далеко испред осталих општина што ће нам омогућити привлачење инвестиција и отварање
нових радних места.
СИСТЕМ 48 представља јединствен информациони суистем у Европи којим се у року од
само 48 сати решавају проблеми грађана. Служи за боље управљање оптином и квалитетнијом
контролом јавних предузећа.
Обједињујући рад свих јавних предузећа у општини Систем 48 омогућава решавање проблема и
захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован
искључиво на техничким подацима и чињеницама.
Систем је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблем
из домена комуналних предузећа.
Општина Инђија, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, је успоставила
рад Кол центра. Референту који брине о свим примедбама или похвалама служби које су у саставу
општине и јавних предузећа чији је оснивач општина можете се обратити на следећи начин:
- лично (доласком грађана на шалтер бр. 17 у згради општине)
- телефоном на број 022/555-588 на који се у току рада јавља референт, а у осталом времену
можете оставити поруку коју ће забележити говорни апарат
- путем СМС поруке на телефон број 065/5555-880
- преко портала општине Инђија који се налази на овој страни
- Вибер апликацијом на телефон број 065/5555-880
Ако желите да Вас референт информише о статусу поднетог захтева, оставите податке како би референт
могао да Вам одговори (Телефон или/и СМС или/и е-маил) Ако нисте сигурни које је врсте Ваш захтев,
изаберите "НЕКИ ДРУГИ ЗАХТЕВ" са дна листе захтева.