Општина Инђија ће учествовати на већ традиционалном Међународном сајму предузетништва "Бизнис база 2005" који ће се одржати на Београдском сајму од 30. новембра до трећег децембра. Првог дана сајма, председник Општине Инђија Горан Јешић, одржаће предавање на тему Максимизација привредних потенцијала српских општина показано на примеру Општине Инђија и Цитy брандинга као потенцијално новог тренда у промоцији општина и градова у Србији. Кроз пропагандне материјале којим Општина представља своје потенцијале, на прави начин ће бити представљене предности Инђије и њене специфичности помоћу којих помаже развој малих и средњих предузећа. Од осталих у Србији, Инђија се разликује по изузетно модернизованој локалној управи, која је заснована на потпуно комјутеризованој општинској администрацији и добро организованом одељењу за привреду које је увек на услузи предузећима са територије инђијске општине. По речима председника Општине Инђија Горана Јешића на сајму ће бити представљен модел како Инђија помаже развој малих и средњих предузећа, а по његовим речима опредељење локалне самоуправе да подстиче развој привреде је логичан, јер је Инђија позната по традицији малих и средњих предузећа, која у актуелним условима пословања у нашој земљи мора да добије подршку локалне самоуправе да би могла да напредује. Локална самоуправа спровођењем реформи администрације и опремањем индустријских зона учинила је искорак у односу на општине у окружењу и тиме сврстала Инђију у сам врх понуде у Србији у смислу потенцијала и атрактивности за инвестирање. Доласком страних и домаћих инвеститора отварају се нове могућности за привреднике инђијске општине, који у кооперацији са великим фирмама могу да пронађу свој интерес.