На основу
члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном
погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и
уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног
надметања и прикупљања писмених понуда (''Службени гласник РС'', број 16/18),
члана 26. Одлуке о прибављању, располагању и управљању стварима и другим
имовинским правима у јавној својини општине Инђија (''Службени лист општине
Инђија'', бр. 12/18) и тачке V Одлуке Скупштине
општине Инђија о давању у закуп непокретности у јавној својини општине Инђија
број 35-305/2019-I од 30. децембра 2019. године, објављује
следећи
О Г Л А С
ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ПРИКУПЉАЊЕМ ПИСМЕНИХ ПОНУДА ПУТЕМ ЈАВНОГ ОГЛАШАВАЊА
I
Даје се у
закуп пословни простор – кровни део терасе на новом крилу управне зграде
општине Инђија, саграђене на парцели број 1/2, уписане у лист непокретности
број 9742 К.О. Инђија, јавна својина општине Инђија у површини 10m² ради
постављања и инсталације базне станице, антенских носача, антена, система
преноса и друге телекомуникационе и припадајуће опреме и уређаја прикупљањем
писмених понуда путем јавног оглашавања.
Пословни
простор се даје у закуп на одређено време, на период од 5 (пет) година.
Почетна
цена месечне закупнине за пословни простор који се издаје у закуп износи 650
(шестстотинапедесет) евра.
Пословни
простор који се даје у закуп може се користити за обављање телекомуникационе
делатности.
II
Услови учешћа на огласу:
1. Право учешћа имају заинтересована правна лица
регистрована за обављање телекомуникационе делатности.
2. Учесници су дужни да уплате депозит у износу од 1.950,00
евра (хиљадудеветстотинапедесет евра) у динарској противвредности на дан
плаћања, на жиро рачун број 840-142640-75 Општина Инђија извршење буџета, са
позивом на број 44-212.
3. Учеснику на огласу чија понуда није прихваћена
депозит се враћа у року од 20 дана од дана доношења одлуке о избору
најповољнијег понуђача. Учесник на огласу чија је понуда прихваћена губи право
на повраћај депозита ако у року од 30 дана од дана достављања одлуке о давању
непокретности у закуп не закључи уговор
о закупу пословног простора.
4. Поступак прикупљања писмених понуда спровешће се
и уколико пристигне једна понуда.
5. Уколико по расписаном огласу стигне више понуда,
уговор ће се закључити са оним понуђачем који понуди највишу цену закупнине.
6. Учеснику на огласу који је понудио највишу цену
закупнине депозит ће се задржати и биће урачунат у закупнину, као унапред
плаћена закупнина. Закупнина се плаћа месечно, унапред, до петог у месецу за
текући месец.
7. Јавно отварање писмених понуда одржаће се дана
21. фебруара 2020. године у просторијама Општине Инђија, сала број 1, са
почетком у 11,00 часова.
8. Јавно отварање писмених понуда спровешће Комисија
за давање у закуп пословног простора општине Инђија.
9. Рок за подношење писмених понуда је 15 (петнаест)
дана од дана објављивања огласа у средствима јавног информисања.
10. Оглас о
давању у закуп прикупљањем писмених понуда објавиће се истицањем на огласној
табли општине Инђија, на интернет страници општине Инђија, у ''Службеном листу
општине Инђија'' и у недељном листу ''Сремске новине''.
11. Понуде се
подносе у затвореној коверти са назнаком: ''За оглас за давање у закуп
пословног простора. Не отварај'', на шалтеру број 1 у пријемној канцеларији
Општинске управе или препорученом пошиљком на адресу: Општина Инђија, ул. Цара
Душана број 1, Инђија.
12. Понуда
која се доставља обавезно садржи:
- висину
понуђене цене изражене у еврима
- потврду
о уплати депозита
- изјаву
о условима враћања депозита са јасном назнаком назива своје пословне банке и бројем рачуна на који се може
извршити повраћај депозита
- назив и
седиште правног лица подносиоца понуде
- копију
решења о упису правног лица код надлежног органа
- оверену
изјаву овлашћеног лица да ће приликом закључења уговора о закупу предати
закуподавцу бланко сопствену меницу, прописно регистровану код НБС, са меничним
овлашћењем да исту може попунити са свим подацима, ради наплате целокупног
износа уговорене закупнине и да безусловно и неопозиво, без протеста и
трошкова, вансудски у складу са важећим прописима изврши наплату исте са свих
рачуна закупца код банака
- потврду
о додељивању пореског идентификационог броја (ПИБ)
- име и
презиме лица овлашћеног за заступање (директор) са овереним картоном
депонованих потписа
- пуномоћје
за заступање подносиоца понуде.
13. Благовременим
пријавама ће се сматрати оне пријаве које стигну у пријемну канцеларију
Општинске управе општине Инђија до 14,00 часова 20. фебруара 2020. године.
14. Неблаговремене
и непотпуне пријаве неће бити разматране.
Сва
потребна обавештења у вези спровођења огласа могу се добити у Општинској управи
Општине Инђија у Одељењу за урбанизам, комунално-стамбене послове и заштиту
животне средине, лично или на телефон 022/561-322, локал 259.