10.02.2025.


JAVNI OGLAS ZA JAVNO NADMETANjE RADI OTUĐENjA NEIZGRAĐENOG GRAĐEVINSKOG ZEMLjIŠTA U JAVNOJ SVOJINI OPŠTINE INĐIJA

  

1.  Predmet otuđenja: Neizgrađeno građevinsko zemljište u javnoj svojini opštine Inđija, i to  katastarska parcela broj 568/1 površine 1762m2 upisane u list nepokretnosti broj 1597 k.o. Stari Slankamen – potes Počenta, koja se nalazi u granicama zone kuća za odmor KO Stari Slankamen a u cilju privođenja zemljišta nameni-izgradnje kuće za odmor/vikend objekta. Grafički prikaz parcele je sastavni deo ovog javnog oglasa.

Ceo tekst oglasa kao i grafički prikaz možete preuzeti OVDE



R E P U B L I K A  S R B I J A
A U T O N OM N A    P O K R A J I N A    V O J V O D I N A
O P Š T I N A  I N Đ I J A
Odeljenje za urbanizam,komunalno-stambene poslove i zaštitu životne sredine

Na osnovu člana 45a. Zakona o planiranju i izgradnji (''Službeni glasnik RS'', br. 72/2009, 81/2009, 64/2010-US, 24/2011, 121/2012, 42/2013 – odluka US, 50/2013 – odluka US, 98/2013 – odluka US, 132/2014, 145/2014, 83/18, 31/19, 37/19, 9/20, 52/21 i 62/23)


O G L A Š A V A
RANI JAVNI UVID U
PLAN DETALjNE REGULACIJEVINARIJE DRAGOJLOVIĆ NOVI SLANKAMEN
 

Obaveštava se zainteresovana javnost da je Skupština opštine Inđija donela Odluku o izradi  Plana detaljne regulacije vinarije Dragojlović, koja je objavljena u ''Službenom listu opštine Inđija'' broj 16/24.

 

Odeljenje za urbanizam, komunalno-stambene poslove i zaštitu životne sredine Opštinske uprave Inđija, kao nosilac izrade navedenog plana, organizuje rani javni uvid u cilju upoznavanja javnosti sa opštim ciljevima i svrhom izrade plana, mogućim rešenjima za razvoj prostornih celina, mogućim rešenjima za urbanu obnovu, kao i efektima planiranja.

 

Rani javni uvid održaće se u trajanju od 15 dana, od 29. januara 2025. godine do 12. februara 2025. godine.

Materijal za izradu Plana detaljne regulacije vinarije Dragojlović biće izložen u zgradi Skupštine opštine Inđija, Ulica cara Dušana broj 1, u Inđiji, i dostupan na uvid zainteresovanoj javnosti:

-    u analognom i digitalnom obliku, u zgradi Skupštine opštine Inđija, Ulica cara Dušana broj 1, Inđija;

-    u digitalnom obliku na zvaničnoj internet adresi opštine Inđija (http://www.indjija.rs/).

Pravna i fizička lica mogu da dostave primedbe i sugestije na Materijal za izradu Plana detaljne regulacije vinarije Dragojlović, u pisanom obliku, na adresu Odeljenja za urbanizam, komunalno-stambene poslove i zaštitu životne sredine Opštinske uprave Inđija, Ulica cara Dušana broj 1, Inđija, najkasnije do 12. februara 2025. godine.

Materijal za rani javni uvid možete preuzeti  OVDE

Na osnovu člana 64. stav Z. Zakona o poljoprivrednom zemljištu (”Službeni glasnik RS”, broj 62/06, 65/08-dr zakon, 41/09, 112/2015, 80/17 i 95/1 8-dr zakon), Uredbe o uslovima, načinu i postupku za davanje poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini na korišćenje u nepoljoprivredne svrhe („Sl. glasnik RS”, br. 99/22), Pravilnika o uslovima i postupku davanja u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini („Sl. glasnik RS“ br. 16/2017, 111/2017, 18/2019, 45/2019, 3/2020, 25/2020, 133/2020, 63/2021 i 63/2023), godišnjeg programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta i člana 1 Odluke o određivanju nadležnog organa za sprovođenje postupka davanja u zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini («Službeni list opštine Inđija» broj Službeni list opštine)

Predsednik opštine INĐIJA je dana 23. 12. 2024. godine, doneo odluku o raspisivanju JAVNOG OGLASA za davanje u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta u svojini Republike Srbije u opštini Inđija

I RASPISUJE  

OGLAS za davanje u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta u svojini Republike Srbije u opštini Inđija

Ceo dokument možete preuzeti ovde - PDF

14.07.2021.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда (''Службени гласник РС'', број 16/18), члана 26. Одлуке о прибављању, располагању и управљању стварима и другим имовинским правима у јавној својини општине Инђија (''Службени лист општине Инђија'', бр. 12/18), тачке V Одлуке Скупштине општине Инђија о давању у закуп непокретности у јавној својини општине Инђија број 35-305/2019-I од 30. децембра 2019. године, Одлуке Скупштине општине Инђија о давању у закуп непокретности у јавној својини општине Инђија број 464-3/2020-I од 29. децембра 2020. године и Одлуке Скупштине општине Инђија о умањењу почетне цене закупнине број 464-7/2021-I од 18. јуна 2021. године, објављује следећи

 

О Г Л А С 

ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ПРИКУПЉАЊЕМ ПИСМЕНИХ ПОНУДА ПУТЕМ ЈАВНОГ ОГЛАШАВАЊА 

Даје се у закуп пословни простор – кровни део терасе на новом крилу управне зграде општине Инђија, саграђене на парцели број 1/2, уписане у лист непокретности број 9742 КО Инђија, јавна својина општине Инђија, у површини 10 m², ради постављања и инсталације базне станице, антенских носача, антена, система преноса и друге телекомуникационе и припадајуће опреме и уређаја прикупљањем писмених понуда путем јавног оглашавања. Пословни простор се даје у закуп на одређено време, на период од 5 (пет) година. Почетна цена месечне закупнине за пословни простор који се издаје у закуп износи 520 (петстотинадвадесет) евра. Пословни простор који се даје у закуп може се користити за обављање телекомуникационе делатности.

 

II
   
            
Услови учешћа на огласу:

1.     Право учешћа имају заинтересована правна лица регистрована за обављање телекомуникационе делатности.

2.     Учесници су дужни да уплате депозит у износу од 1.560,00 евра (хиљадупетстотинашездесет евра) у динарској противвредности на дан плаћања, на жиро рачун број 840-142640-75 Општина Инђија извршење буџета, са позивом на број 44-212. 

3.     Учеснику на огласу чија понуда није прихваћена депозит се враћа у року од 20 дана од дана доношења одлуке о избору најповољнијег понуђача. Учесник на огласу чија је понуда прихваћена губи право на повраћај депозита ако у року од 30 дана од дана достављања одлуке о давању непокретности у закуп  не закључи уговор о закупу пословног простора.

4.     Поступак прикупљања писмених понуда спровешће се и уколико пристигне једна понуда. 

5.     Уколико по расписаном огласу стигне више понуда, уговор ће се закључити са оним понуђачем који понуди највишу цену закупнине. 

6.     Учеснику на огласу који је понудио највишу цену закупнине депозит ће се задржати и биће урачунат у закупнину, као унапред плаћена закупнина. Закупнина се плаћа месечно, унапред, до петог у месецу за текући месец. 

7.     Јавно отварање писмених понуда одржаће се дана 30. јула 2021. године у просторијама Општине Инђија, сала број 1, са почетком у 11,00 часова. 

8.     Јавно отварање писмених понуда спровешће Комисија за давање у закуп пословног простора општине Инђија. 

9.     Рок за подношење писмених понуда је 15 (петнаест) дана од дана објављивања огласа у средствима јавног информисања. 

10.    Оглас о давању у закуп прикупљањем писмених понуда објавиће се истицањем на огласној табли општине Инђија, на интернет страници општине Инђија, у ''Службеном листу општине Инђија'' и у недељном листу ''Сремске новине''. 

11.    Понуде се подносе у затвореној коверти са назнаком: ''За оглас за давање у закуп пословног простора. Не отварај'', на шалтеру број 1 у пријемној канцеларији Општинске управе или препорученом пошиљком на адресу: Општина Инђија, ул. Цара Душана број 1, Инђија. 

12.    Понуда која се доставља обавезно садржи:
 - висину понуђене цене изражене у еврима,
 - потврду о уплати депозита,
 - изјаву о условима враћања депозита са јасном назнаком назива своје пословне     банке и бројем рачуна на који се може извршити повраћај депозита,
 - назив и седиште правног лица подносиоца понуде,
 - копију решења о упису правног лица код надлежног органа,
 - оверену изјаву овлашћеног лица да ће приликом закључења уговора о закупу предати закуподавцу бланко сопствену меницу, прописно регистровану код НБС, са меничним овлашћењем да исту може попунити са свим подацима, ради наплате целокупног износа уговорене закупнине и да безусловно и неопозиво, без протеста и трошкова, вансудски у складу са важећим прописима изврши наплату исте са свих рачуна закупца код банака,
 - потврду о додељивању пореског идентификационог броја (ПИБ),
 - пуномоћје за заступање подносиоца понуде. 

13.   Благовременим пријавама ће се сматрати оне пријаве које стигну у пријемну канцеларију Општинске управе општине Инђија до 14,00 часова 29. јула 2021. године. 

14.   Неблаговремене и непотпуне пријаве неће бити разматране.

 

Сва потребна обавештења у вези спровођења огласа могу се добити у Општинској управи Општине Инђија у Одељењу за урбанизам, комунално-стамбене послове и заштиту животне средине, лично или на телефон 022/561-322, локал 259 и 260. 


01.04.2021.

О Г Л А С  

ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ПРИКУПЉАЊЕМ ПИСМЕНИХ ПОНУДА ПУТЕМ ЈАВНОГ ОГЛАШАВАЊА

Даје се у закуп пословни простор – кровни део терасе на новом крилу управне зграде општине Инђија, саграђене на парцели број 1/2, уписане у лист непокретности број 9742 КО Инђија, јавна својина општине Инђија у површини 10m² ради постављања и инсталације базне станице, антенских носача, антена, система преноса и друге телекомуникационе и припадајуће опреме и уређаја прикупљањем писмених понуда путем јавног оглашавања.

Цео текст огласа прочитаје ОВДЕ


12345678910...>>