Vesti

Sistem sve bliži građanima


naslovJedneVesti
14.06.2006
Treća godina je kako u Opštini Inđija funkcioniše takozvani Sistem 48. Radi se o sveobuhvatnom sistemu izveštavanja kojim se nedeljno meri i ocenjuje radni učinak, naglašavaju ključni problemi uprave i predlažu efikasne mere za poboljšanje kvaliteta pružanja usluga. Zahvaljujući Sistemu 48 građani ove opštine 24 časa dnevno mogu da kontaktiraju opštinu - upućuju zahteve, a opština je u obavezi da im odgovori u roku od 48 sati šta je preduzeto po određenom pitanju. U početku je bilo svega nekoliko zahteva dnevno, sada ih ima na desetine. U proteklih šest meseci obrađeno je 2.500 zahteva građana a rešeno čak 90 procenata. Pored značajne uštede sredstava na ovaj način građani se neposredno uljučuju u kreiranje trošenja budžetskih sredstava. inače, pod kapom Sistema 48 su JKP "Komunalac", Direkcija za izgradnju Opštine Inđija, JKP "Vodovod i kanalizacija", JP "INGAS" i naravno, Opštinska uprava. Namera je da se ovaj sistem kontrole uvede i u Dom zdravlja "Dr Milorad Mika Pavlović", a sve u cilju poboljšanja kvaliteta zdravstvenih usluga.Zorica Garašanin, Sremske novine



PRETRAGA VESTI

Tekst:
Datum: