Министарство
грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре упутило је допис председнику
општине Инђија Владимиру Гаку у коме се наводи да нису постојале техничке и
просторне могућности у Чортановцима да се станични капацитети прошире, односно
да се уместо дотадашња два колосека изграде још два, који би служили као
зауставни.
У
пројекту је јасно дефинисано да близина тунела и вијадукта у Чортановцима, као
и рељеф терена, онемогућавају проширење и доградњу станичних капацитета.
Једино
решење је прилагођавање јавног градског превоза железничком реду вожње.
У
складу са тим, Општина Инђија је још одавно покренула сложену процедуру за
израду концесионог акта за јавно-приватно партнерство, која је изузетно
комплексна и на коју утичу бројни „спољашни чионици“, као што је на пример цена
нафте и возила.
Наведени
процес се приводи крају и ускоро се очекује расписивање тендера за избор новог
превозника.
Тиме
ће бити решен проблем јавног градског превоза и успоставиће се брза и честа
саобраћајна веза између Чортановаца и Бешке и железничке станице која се налази
између ова два места.